Skip to main content
Vraag

Onbekende inkomende oproepen


Sinds ik ben overgestapt naar Proximus (2 maand geleden) heb ik het probleem dat alle inkomende gesprekken als onbekend worden doorgegeven. Eerst met een Pay & Go kaart (overstap naar nieuwe werkgever)maar nu nog steeds sinds ik mee op het groepsabonnement van het werk zit. Wat ik reeds gedaan heb:
1) toestel wipe & reinstall NOK
2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK
3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profile wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing.
Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?

2 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 juni 2019
Ik heb het zelfde probleem. Wat moet er nu precies gebeuren om dit op te lossen?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 20 juni 2019
hi, kan je ons je gsmnr doorgeven via prive ?
dan kan ik dit voor je bekijken en aanpassen