Skip to main content
Vraag

Proximus TV app werkt niet meer


  • Apprentice
  • 2 reacties
Beste

Bij de Proximus TV app kan ik niet meer aanmelden. Ik krijg telkens een foutmelding als in mijn logingegevens ingeef.

Kan dat opgelost worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 11 april 2018
Dag Eline, er was blijkbaar een probleem met mijn vorige post. Hier heb je de link met uitleg om je vaste producten toe te voegen:

https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY

MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2018
Beste, op my proximus zie ik geen 'vaste producten' staan. Ik kan de instructies van het filmpje niet volgen

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 12 april 2018
Dan werd je MyProximus profiel aangemaakt met je mobiel nummer in plaats van met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode). Kan je me even via een privé bericht je login doorsturen? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679