Beste
Ik heb om 17u een betaling rechtstreeks via jullie website uitgevoerd, en de betaling staat nog steeds in verwerking. ik heb via de chat contact opgenomen en daar vinden ze het blijkbaar professioneel om de klanten niet verder te helpen en droog te antwoorden. Zelfs beter, ze gaan nog de les spellen ook. Ik weet nog altijd niet waarom waarom mijn betaling niet verwerkt is . Ik heb in ieder geval het gesprek bewaard. Ik begin dat stilletjes aan beu te worden aan jullie manier van omgaan met klanten.
Beantwoord
Klacht chatfunctie en betaling
Beste antwoord door ThomasP
Ouajda, ik zie dat de betaling gisteren nog is doorgekomen. Hier kan inderdaad wat vertraging op zitten.
Ik heb de chatlogs ook even bekeken en deze waren inderdaad niet professioneel. Mijn excuses hiervoor. Ik geef dit dan ook door.
Bekijk origineelIk heb de chatlogs ook even bekeken en deze waren inderdaad niet professioneel. Mijn excuses hiervoor. Ik geef dit dan ook door.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.