Beantwoord
Klantendienst
Hoe komt het dat je telkens een ander verhaal hoort ivm je bestelling?hoe kan ik dit annuleren en mijn geld terugkrijgen aub.mvg.
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
spijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.
Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.
E-shop dienst contacteren via:
op telefoon nr 0800/99 974 ofwel
email: eshop@proximus.net
Groeten, Aw
Bekijk origineelspijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.
Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.
E-shop dienst contacteren via:
op telefoon nr 0800/99 974 ofwel
email: eshop@proximus.net
Groeten, Aw
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.