Skip to main content
Beantwoord

Klantendienst

  • 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Hoe komt het dat je telkens een ander verhaal hoort ivm je bestelling?hoe kan ik dit annuleren en mijn geld terugkrijgen aub.mvg.

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

spijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.

Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.

E-shop dienst contacteren via:

op telefoon nr 0800/99 974 ofwel

email: eshop@proximus.net

Groeten, Aw
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 222 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2018
Hallo,

spijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.

Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.

E-shop dienst contacteren via:

op telefoon nr 0800/99 974 ofwel

email: eshop@proximus.net

Groeten, Aw