Ik probeer al geruime tijd om als bestaande klant een abonnement + smartphone
te bestellen.
In dit geval een Iphone SE €109 + €5 data + €15,99 mobilus full control S
Dit lukt niet omdat ik nooit als huidige provider Proximus kan invullen.
Via de chat krijg ik als antwoord dat dit online enkel kan voor nieuwe klanten?
Ik moet maar eens langsgaan in een winkel.
Als ik nu gelijk welk abonnement + smartphone uittest en probeer te bestellen
via de webshop, lukt me dat voor geen enkel toestel?
Is dit een fout in het systeem? Moet ik nu sowieso naar een winkel?
Kunnen bestaande klanten dit dan nooit online regelen?
Beantwoord
Abonnement + smartphone bestaande klant
Beste antwoord door Francoise_007
In de winkel was het op een paar minuten geregeld.
Ze zeiden me ook dat het in principe ook online zou moeten kunnen maar dat veel klanten uiteindelijk in de winkel belandden wegens 'gekend probleem'.
Hopelijk is dit ondertussen opgelost.
Ik doe dit sowieso vanaf nu steeds in een winkel, heel snel en vriendelijk geholpen en bij het buitenstappen werkte alles al.
Bekijk origineelZe zeiden me ook dat het in principe ook online zou moeten kunnen maar dat veel klanten uiteindelijk in de winkel belandden wegens 'gekend probleem'.
Hopelijk is dit ondertussen opgelost.
Ik doe dit sowieso vanaf nu steeds in een winkel, heel snel en vriendelijk geholpen en bij het buitenstappen werkte alles al.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.