Skip to main content
Vraag

Premium Club


Ik geraak niet op de site van de premium club om mijn punten te raadplegen!
Ook andere gegevens niet bereikbaar.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • 12 maart 2018
Inderdaad lastig, Vic. Wat is je klantennummer ? Graag doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Bedankt. Jan

  • Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 12 maart 2018
Het is me wel gelukt op een computer met Windows 10 , via de browser "Edge"
Op mijn andere PC met Windows 7 en IE lukte het niet.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 april 2018
idd hier net het zelfde gsm tablet laptop gaat niet weer iets wat niet werkt van proximus...

  • Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 10 april 2018
Het is momenteel altijd wat bij Proximus, maar bij de concurrentie is het gras ook niet groener!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 april 2018
Dat is juist wat je zegt,helaas in mijn geval al vanaf dag 1 problemen!
Om klein voorbeeld te stellen: internet en tv geen verbinding afspraak pas 14 dagen later speciaal onbetaald verlof genomen helaas geen technieker gezien
Compensatie proximus 0!!! Serieus aan het nadenken over andere opties...