Skip to main content
Vraag

Premium Club


Ik geraak niet op de site van de premium club om mijn punten te raadplegen!
Ook andere gegevens niet bereikbaar.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • 12 maart 2018
Inderdaad lastig, Vic. Wat is je klantennummer ? Graag doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Bedankt. Jan

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 maart 2018
Het is me wel gelukt op een computer met Windows 10 , via de browser "Edge"
Op mijn andere PC met Windows 7 en IE lukte het niet.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 april 2018
idd hier net het zelfde gsm tablet laptop gaat niet weer iets wat niet werkt van proximus...

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 10 april 2018
Het is momenteel altijd wat bij Proximus, maar bij de concurrentie is het gras ook niet groener!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 april 2018
Dat is juist wat je zegt,helaas in mijn geval al vanaf dag 1 problemen!
Om klein voorbeeld te stellen: internet en tv geen verbinding afspraak pas 14 dagen later speciaal onbetaald verlof genomen helaas geen technieker gezien
Compensatie proximus 0!!! Serieus aan het nadenken over andere opties...