Vorige week dinsdag gebeld naar klantendienst voor decoder die blokkeert waardoor ik niet meer kan zappen naar ander kanaal. Moest de decoder uitzetten en heropstarten van de medewerker terwijl ik dit die avond al 4 keer gedaan had omdat de decoder blokkeerde. Ethernet-kabel moest ik ook vervangen en indien het probleem zich nog zou voordoen terugbellen. Woensdag was het probleem nog steeds niet opgelost. Opnieuw samen met de medewerker Proximus de decoder uitzetten, modem uitzetten, heropstarten, tv pijltje omhoog drukken, loslaten, ... Niets hielp. De decoder bleef blokkeren na enkele minuten. Eindelijk de verlossende woorden, we zullen uw decoder omruilen. Via bpost zouden ze mijn decoder opsturen zodat ik die vrijdag zou hebben. Vrijdag geen decoder te zien. 's Avonds gebeld naar Proximus voor een code/bevestiging/tracknummer ... Men kon dit niet geven, ik moest naar klantendienst bpost bellen maar men kon wel bevestigen dat de decoder onderweg was. Vandaag nog steeds geen decoder ontvangen. Opnieuw naar Proximus klantendienst gebeld. Daar vertelde men mij dat de decoder NIET onderweg was omdat er nog een andere bestelling (?) in behandeling stond waardoor deze niet kon vertrekken. Ik had geen bestellingen gedaan dus weet absoluut niet waarover dit gaat. In elk geval moest een technieker deze bestelling als afgewerkt zetten en dan kon het systeem een decoder opsturen. We bellen u in de loop van eind volgende week op ...
Dus na een week om de 5 minuten een decoder te moeten aan- en uitzetten kan ik dit nog enkele extra dagen doen. Intussen blokkeert de decoder al na 5 minuten en dan wordt het gewoon een zwart scherm waarbij ik niets meer kan aanklikken/zappen.
Ik ben deze avond tevens langsgegaan bij de Proximus winkel waar men nota genomen heeft van mijn gesprek met de klantendienst. In de winkel vond men "nog een extra week geen tv" onredelijke termijn en heeft men gemaild naar de klantendienst opdat ze mij zouden terugbellen rond 19u. Intussen wacht ik nog steeds op dat telefoontje.
Het is schandalig dat je gewoonweg niet geholpen wordt bij Proximus! Terwijl de decoder daar gewoon gestald staan in de winkels!
2 weken geen digitale tv maar de rekening zal ik wel tijdig voorgeschoteld krijgen.
Wat moet ik doen opdat dit probleem opgelost raakt!
Beantwoord
Decoder blokkeert - zappen onmogelijk en geregeld zwart scherm bij bepaalde kanalen
Beste antwoord door Wim VL
Er komt morgen namiddag iemand langs tussen 12u30 en 17u. MVG, Wim
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.