Skip to main content
Vraag

Activatie simkaart

  • 8 februari 2018
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

Geachte,
Vandaag simkaart en toestel van jullie thuis ontvangen. Als ik jullie simkaart in het toestel steek krijg ik de melding ‘geen service’. Betreft overname van mijn gsm- nummer van bij andere provider (orange). Dien ik voor de activatie van jullie simkaart zelf stappen te ondernemen?

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 8 februari 2018
Hey haussteven, best even het desbetreffende GSM nummer + simkaartnummer doorgeven via privébericht naar Het Proximus Team zodat ze dit voor je kunnen nakijken.
Je kan ook onze chat gebruiken om ons sneller te contacteren.

Martin
  • 33123 reacties
  • 8 februari 2018
Ter info: zolang je met de oude sim kunt bellen dan is de overdracht niet gebeurd.
Indien dit niet het geval is best ook eens je toestel eens volledig opnieuw laten opstarten.