Skip to main content
Beantwoord

Waarom contacteert Proximus mij niet!

  • 6 februari 2018
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Ik zou graag na 1 maand dat ik contact met klantendienst probeer te nemen e-mails /bellen/ zelf gaan naar shop er niemand een degelijke antwoord geeft op mijn vraag!
Factuur fout ik wil een gedetailleerde factuur voor dat ik deze betaal

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en uitleg omtrent je facturatieklacht? Dan kijken we verder na wat we voor je kunnen doen. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2018
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en uitleg omtrent je facturatieklacht? Dan kijken we verder na wat we voor je kunnen doen. Groetjes Freya