Het is reeds vanaf vannacht rond 1 uur dat ik geen TV en internet meer heb. Nadat ik overdag verschillende malen probeer om de storingen te bereiken, word de lijn steeds onderbroken na het niets zeggende zinnetje dat er in de buurt een storing is.
Wanneer ik dan een schriftelijke klacht wil indien via mail is dit blijkbaar niet mogelijk binnen dit communicatiebedrijf.
Als gewezen werknemer stoot hij mij tegen de borst dat dit bedrijf totaal niets leert uit zijn fouten en klantonvriendelijk blijft.
Waarom moet ik mijn klacht melden in een forum. Ik moet niets weten van die prullen. Dit is alleen om de mensen op een dwaalspoor te brengen en dat er geen sporen zijn.
Geef mij eindelijk eens antwoord.
Beantwoord
Onbereikbare storingen
Beste antwoord door LinosD
Een algemene storing wordt inderdaad via IVR meegedeeld. Het heeft immers weinig zin om individuele storingen te behandelen voor zolang het onderliggende probleem -dat meestal ook de oorzaak vormt- niet is opgelost.
Ik zie voor de regio ondertussen echter geen openstaande problemen meer, vandaar de vraag om de toestellen even te herstarten.
Bekijk origineelIk zie voor de regio ondertussen echter geen openstaande problemen meer, vandaar de vraag om de toestellen even te herstarten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.