Skip to main content
Vraag

Business klant

  • 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Wij draaien sinds de overstap naar proximus nu 8 dagen een inkomstenverlies, doordat wij niet meer bereikbaar zijn voor klanten. Proximus slaagt er niet in mee te helpen naar een oplossing te zoeken, dus unizo ingeschakeld en klacht ingediend, maar ondertussen blijft het probleem. Wat denken de proximus medewerkers er hier van als ze enkele honderden € moesten afnemen van hun loon? Waarschijnlijk staat de vakbond er al voor 10€. Wij baden niet in de luxe een vast inkomen te krijgen op 1 datum per maand meteen gestort
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 31 januari 2018
Marc,
Dit is de contactpagina voor Business klanten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html

Voor dringende zaken hebben we het nummer 0800 22 500.



Mvg,