Skip to main content
Beantwoord

Support bij Proximus

  • 22 januari 2018
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Ik telefoneer naar gratis support nummer met vraag over MyProximus, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg zei dat hij MyProximus zelf niet kent en niet gebruikt.
Hoe kan je dan iemand helpen?

Beste antwoord door Rino.FCB

Het ging over dat ik 3x Cloud zag in myProximus en dat overzicht producten niet klopte, ondertussen is dit opgelost. De persoon die aan de lijn had zei dat hij zelf myProximus niet gebruikte. Vreemd want ik had via keuzemenu per telefoon het onderwerp myProximus gekozen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 23 januari 2018
Hallo Rino, onze excuses voor het ongemak, waarover gaat jouw vraag juist? Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2018
Het ging over dat ik 3x Cloud zag in myProximus en dat overzicht producten niet klopte, ondertussen is dit opgelost. De persoon die aan de lijn had zei dat hij zelf myProximus niet gebruikte. Vreemd want ik had via keuzemenu per telefoon het onderwerp myProximus gekozen