Beantwoord
TV replay voor programma's van maandagavond 8/1/2018
De replay functie lijkt niet te werken voor de programmas op één en VTM tijdens de avonduren. Voor mij gaat het hier om de soap series Thuis en Familie. Maar ik vermoed dat er nog vragende partijen zijn voor andere programmas, of mensen die opnames geprogrammeerd hadden... Deze programma's zijn uitgezonden, maar niet geheel via Proximus. Kan PROXIMUS VOOR AL HAAR REPLAY KLANTEN NIET GEDURENDE EEN WEEK BVB DE PROGRAMMAS DIE HIER BESCHIKBAAR MOESTEN ZIJN IN DE CLOUD ZETTEN? IN EEN PAKKET DAT VOOR IEDER BEREIKBAAR IS? En natuurlijk al haar klanten communiceren via de TV dat dit beschikbaar (zal staan)(staat). Of moeten we ons vernederen en naar een telenet klant gaan die opnames maakt, en vragen of we daar mogen komen kijken?
Beste antwoord door ThomasP
Dag Alex, helaas door de panne zal TV Replay en opnames niet werken voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12. Onze oprechte excuses hiervoor. Er is een compensatie voorzien zoals vermeld op de Facebook communicatie en deze topic.
Bekijk origineelEr kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.