Skip to main content
Beantwoord

App

  • 30 december 2017
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
Kan reeds geruime tijd mijn verbruik via de App niet meer raadplegen. Update help niet. Iemand een oplossing?

Beste antwoord door CindyD

Hey Etienne, graag even je klantgegevens in privébericht aub, ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 75 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2017
Hey Etienne, graag even je klantgegevens in privébericht aub, ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 222 reacties
  • 2 januari 2018
Hallo, kan u zich niet meer inloggen op uw MyProximus app? Of u kan wel inloggen, maar ziet de webpagina niet van uw verbruik? Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 3 januari 2018
Hoi Aki ,
Ik kan wel inloggen op My proximus maar de pagina opent zich niet. Producten, Herladen en 24/7 , deze pagina 's kan ik wel raadplegen. Op de verbruik pagina blijft het ringetje draaien . Met vriendelijke groeten, Etienne

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • 6 januari 2018
Tjen, we zijn ons bewust dat de app niet geweldig presteert op dit ogenblik. Maar het probleem is gekend, onze collega's werken er aan. Hopelijk snel beter nieuws. Prettig weekend. Jan

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 januari 2018
Hallo dag Jan,
Blij met je antwoord. Eindelijk eens een medewerker die oprecht antwoord geeft en niet rond de pot draait. Kan er mee leven . Ga gewoon afwachten en me neerleggen bij deze situatie. Wens je ook een prettig weekend. Groeten , Etienne