Hallo,
Mijn 3 PLC adapters zijn 5 jaar oud. Sinds mei kan ik regelmatig geen opnames bekijken, ook niet na een reset van de decoder. Ongeveer twee maanden geleden heb ik volgens de door proximus beschreven procedure mijn PLC adapters gereset. De eerste week waren er weinig problemen om opnames te bekijken, maar na 1 week blokkeerde alles weer volledig (ook na een reset van de decoder). Sinds ik mijn PLC adapters heb gereset (het zijn er nog oude van Belgacom met 3 verklikkerlichtjes) brandt het dLAN lampje met het huisje (het middelste lampje) op alle 3 PLC adapters 90% van de tijd rood. (Alhoewel dat het configureren wel gelukt was, en alle lampjes toen groen brandden).
Ik denk dat mijn PLC adapters hun beste tijd gehad hebben, en dat nieuwe adapters mijn probleem wel zullen kunnen oplossen, denken jullie ook niet?
Is het mogelijk om nieuwe adapters in een proximus verkooppunt te gaan kopen, of moet hiervoor altijd een technieker aan huis komen?
Alvast bedankt!
Beantwoord
Nieuwe PLC adapters
Beste antwoord door CindyD
Hoi Griet! Je kan deze inderdaad zelf aankopen! Meer info :https://www.proximus.be/nl/id_cr_wireless_solutions/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/draadloze-oplossingen.html Groetjes, Cindy
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.