Skip to main content
Vraag

Mobiel nummer overnemen van ex-werkgever

Beste forumleden,

4 maand geleden is mijn arbeidsovereenkomst beëindigd bij mijn vorige werkgever. Ik had daarbij een mobiel abonnement van de werkgever. Ik heb de werkgever laten weten dat hij die nummer mocht beëindigen en hij heeft dat gedaan. Ik kon nog 1 maand na mijn dienstverband dat nummer gebruiken en toen is dat abonnement stopgezet.

Nu wil ik dat nummer toch behouden. Ik heb de sim kaart en alle gegevens (SN, PUK, etc..) Het betreft een 0478… nummer.
Het nummer is niet in gebruik (ik heb er al naar gebeld).

Is het nog mogelijk om dat specifiek nummer terug te activeren? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34064 reacties
  • 31 mei 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag, bv: het betreffende telefoonnummer/Simnummer. 
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1747 reacties
  • 2 juni 2025

@FrederikB Is het mogelijk dit nummer te vermelden onder je profiel en eventueel het simkaartnummer. Mogelijks is dit nummer nog vrij?

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 juni 2025

Beste ik heb mijn profiel geupdate en in Ticketveld de nodige gegevens van het gsm en simkaart gezet.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 3 juni 2025

Dag ​@FrederikB ik laat je contacteren door de juiste dienst! Groetjes, Heidi