Skip to main content
Vraag

trouwe klantenkorting hernieuwen

Bij deze wil ik graag mijn korting als trouwe klant hernieuwen. Deze loopt af op 6/3/25.

Er was korting toegekend voor het pack en de beide gsm nrs.

Alvast bedankt!

9 reacties

Martin
  • 33479 reacties
  • 6 maart 2025

​@Rioke dit is naar aanleiding van wat HeidiE je aangeraden heeft hier → Link naar reactie in verband met je korting. En ook wat je daarnet hier → Trouwe klant korting | Proximus Forum ook gepost hebt.

NB: ik ging juist posten dat je best geen privé gegevens op een openbaar forum zet, maar zie nu dat het geëditeerd werd.

• Auteur
  • 9 reacties
  • 6 maart 2025

Sorry voor het misverstand.

Ik wist niet waar ik mijn aanvraag moest posten.

Is mijn aanvraag nu juist gepost of moet ik dat ergens anders doen?

Martin
  • 33479 reacties
  • 6 maart 2025

Neen, beter dat je nu bij deze post hier blijft en gewoon afwacht op de verder reactie van een Proximus moderator morgen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 7 maart 2025

​@Rioke Korting terug in orde gemaakt via order R000000110000XDST7.Bevestiging  wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel

• Auteur
  • 9 reacties
  • 7 maart 2025

Dankjewel! Fijne dag nog!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 7 maart 2025

​@Rioke Graag gedaan en voor u ook een fijne zonnige dag toegewenst ðŸ˜ŠGroetjes,Joel

• Auteur
  • 9 reacties
  • 10 maart 2025

Hallo,

Ik heb juist mijn factuur voor de maand maart ontvangen en er is geen klantenkorting toegekend.

De laatste korting was voor de maand februari maar ik heb een vernieuwing aangevraagd vanaf de maand maart.

Kan dit nagekeken worden of gaat die klantenkorting pas terug in april in voege?

Op de mail die ik ontving stond nochtans dat mijn aanvraag effectief was op 7/3/25.

Alvast bedankt!

Groeten Herman

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 11 maart 2025

​@Rioke De factuur was eind februari al afgesloten in ons systeem waardoor de korting op de factuur van maart niet meer kon toegepast worden .De korting gaat automatisch op de factuur van april terug staan.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • 9 reacties
  • 11 maart 2025

ok dankjewel! fijne dag!

Reageer