Skip to main content
Vraag

Opnieuw opstarten promotiekorting

  • 23 februari 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Beste,

Ik ben al Proximus-klant sedert ik een telefoon heb.
T.e.m. 2021 kreeg ik Promo Proximus Affinity Program.
Vanaf 2022 schakelde ik over op een Picx Pack met ook GSM-abonnementen waardoor bovenstaande promo verviel. Ik kreeg wel voor 1 jaar promo trouwe klant dat niet werd verlengd vanaf 2023.

Ik zie nu op het forum dat dit laatste jaarlijks opnieuw moet worden aangevraagd wat me toen niet is meegedeeld. Kan dit opnieuw worden verkregen?

Vriendelijke groeten.
 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33929 reacties
  • 23 februari 2025

@Lionel_021 Als een  PX moderator maandag terug langskomen kunnen ze dit verder natrekken.
Noteer (indien nog niet gebeurd) in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3266 reacties
  • 24 februari 2025

@Lionel_021 

Geen probleem, ik zal je aanvraag laten nakijken

Bij toekenning ontvang je een bevestigingsmail.

Groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 24 februari 2025

Van harte bedankt. Bevestigingsmail al ontvangen.