Skip to main content
Vraag

Schandalige service en geen enkel respect voor de klant

  • 11 februari 2025
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Schandalige service en geen enkel respect voor de klant

Voor de 3 de keer moet ik een dag verlof nemen voor de installatie van fiber. Eerste afspraak was 28/1 tussen 8 en 17 uur en ik wordt verwittigd om 16u45’!! dat niemand komt. 2de afspraak was 7/2 daar wordt ik verwittigd telefonisch dat men niet kan komen en ik via de mail van bevestiging een nieuwe afspraak moet plannen. 3de afspraak vandaag, voor alle zekerheid bel ik om 14u om te wten of er deze keer wel iemand komt en krijg als antwoord van de onderaannemer/planner dat men deze morgen niet heeft kunnen uitrijden?!! Met andere woorden als ik zelf niet bel wordt ik zelfs niet verwittigd ook al weten ze sedert deze morgen dat ze niet zijn kunnen uitrijden! Dan nog beter, ik neem contact op met de klantendienst om te vragen wie mijn drie dagen verlof gaat vergoeden en stelt men 50€ voor ???? Ik zal via mijn advocatenkantoor de nodige vergoeding claimen. Niemand bij Proximus neemt zijn verantwoordelijkheid en bij de onderaannemer ook al niet daar stuurt men de klant door naar Proximus voor de vergoeding alhoewel zij  verantwoordelijk voor het niet respecteren van de afspraak!!! Conclusie morgen moet ik opnieuw verlof nemen want PROXIMUS heeft 2 weken geleden een brief gestuurd dat met de “koperen” connectie afsluit uiterlijk 11 februari vandaag dus. Ik hoop dat ze alles afsluiten zodat ik alles kan laten vaststellen door een deurwaarder.

5 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 11 februari 2025

@Diego_010 

Er is ondertussen een dossier lopende voor dieper nazicht en oplossing.

Jouw bericht is mee doorgestuurd.

mvg

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

Tja, een reactie op mijn mail na de installatie daar ga ik ook maanden moeten op wachten……..

Ik zal het wel via juridische weg claimen wat jullie mij gekost hebben…..


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 17 februari 2025

@Diego_010 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren.De dossierbeheerder heeft in het dossier 56119212 gezet dat u terug contact moet opnemen voor een gepaste vergoeding van zodra alles technisch in orde is.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 februari 2025

Beste,

Dan zal ik weer zelf contact opnemen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 maart 2025

Het gaat beter en beter met Proximus,niet alleen antwoorden ze niet op mails maar ze maken - zonder akkoord - een kredietnota van 60€ m.a.w. een belachelijk bedrag voor 3 dagen verlof die ik heb moeten opnemen en waar zij of de afspraak hebben afgezegd en pas verwittigd de dag zelf om 16u45, een tweede afspraak waar ik zelf heb moeten bellen om 14u en waar ze ook daar wisten te vertellen dat men niet is kunnen uitrijden en een derde afspraak waar ze mij gebeld hebben de dag zelf met de vraag deze te wijzigen via ze link in hun mail.

Persoonlijk en gelukkig voor mij verdien ik veel’meer dan 20€/dag. Zoals in mijn mail naar Proximus geschreven zal ik mijn vergoeding wel via het gerecht eisen.