Schandalige service en geen enkel respect voor de klant
Voor de 3 de keer moet ik een dag verlof nemen voor de installatie van fiber. Eerste afspraak was 28/1 tussen 8 en 17 uur en ik wordt verwittigd om 16u45’!! dat niemand komt. 2de afspraak was 7/2 daar wordt ik verwittigd telefonisch dat men niet kan komen en ik via de mail van bevestiging een nieuwe afspraak moet plannen. 3de afspraak vandaag, voor alle zekerheid bel ik om 14u om te wten of er deze keer wel iemand komt en krijg als antwoord van de onderaannemer/planner dat men deze morgen niet heeft kunnen uitrijden?!! Met andere woorden als ik zelf niet bel wordt ik zelfs niet verwittigd ook al weten ze sedert deze morgen dat ze niet zijn kunnen uitrijden! Dan nog beter, ik neem contact op met de klantendienst om te vragen wie mijn drie dagen verlof gaat vergoeden en stelt men 50€ voor ???? Ik zal via mijn advocatenkantoor de nodige vergoeding claimen. Niemand bij Proximus neemt zijn verantwoordelijkheid en bij de onderaannemer ook al niet daar stuurt men de klant door naar Proximus voor de vergoeding alhoewel zij verantwoordelijk voor het niet respecteren van de afspraak!!! Conclusie morgen moet ik opnieuw verlof nemen want PROXIMUS heeft 2 weken geleden een brief gestuurd dat met de “koperen” connectie afsluit uiterlijk 11 februari vandaag dus. Ik hoop dat ze alles afsluiten zodat ik alles kan laten vaststellen door een deurwaarder.