Skip to main content
Vraag

waarom kan ik geen vraag stellen zonder prive-gegevens mee te delen

  • 24 november 2024
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

ik had een technische vraag die gemakkelijk kon beantwoord worden, maar toch weigerde jullie “medewerker” verdder te gaan zonder al mijn prive-gegevens op te vragen.
Klantnummer kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik mijn geboortedatum en wat nog meegeven.
Er vroeg geen interventie, ik bestelde niets, ik wou geen een antwoord op een technische vraag.

En kom niet af met controle en beveiliging, mijn klantnummer is genoeg.
En als iemand is aangelogd met mijn logingegevens op dit forum dan zit ik met groter probleem want dan kan die sowieso zonder jullie “hulp” aan mijn gegevens.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1251 reacties
  • 24 november 2024

En wat was de technische vraag?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 29 november 2024

@hasdee Wanneer werd dit gevraagd? Deze gegevens worden normaalgezien inderdaad enkel gevraagd als er wijzigingen moeten gebeuren. Het klopt dat dit niet nodig is voor een algemeen antwoord op een technische vraag. 

We zullen deze gegevens echter nooit openbaar vragen en dit is enkel om ze te vergelijken met de gegevens die we al van je hebben om misbruik te voorkomen. 

Als je je paswoord voor het forum veilig houdt en eventueel regelmatig wijzigt, zou er ook niemand zomaar met je gegevens kunnen inloggen. 

Heb je ondertussen wel een antwoord gekregen op je vraag ?


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 29 november 2024

mijn vraag was rond een opname: hoe is het mogelijk dat ik een opname die binnenkort vervalt niet meer kan bekijken, noch via tv noch via computer. Nergens vroeg ik om een wijziging.

 

 

(ik wil jullie er ook op wijzen dat ik jullie mails niet altijd zie mits deze in spam komen wegens spf-record issue bij jullie, gemeld via andere topic)


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 28 december 2024

we zijn ondertussen een maand verder en op geen van mijn vragen heb ik een antwoord gekregen, wat is dit voor een klantenservice?!

Het aantal programma’s dat ik niet meer kan bekijken niettegenstaande ze niet verlopen zijn opgelopen tot meer dan 10


Martin
  • 33472 reacties
  • 28 december 2024

heb je de toestellen al eens herstart zoals aangegeven hier →  herstart je toestellen

PS: Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum.


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 28 december 2024

probleem doet zich zowel voor op tv, als in browser en op app
maar heb toch even de voorgestelde procedure gevolgd, en probleem blijft


Martin
  • 33472 reacties
  • 28 december 2024

Ja dan zal er niet veel anders opzitten dan dat iemand van Proximus zelf maandag dit even voor je verder uitzoekt waarom je de opnames niet meer kan bekijken. Ik vermoed dat het om een v7 decoder gaat, mss kunnen ze dan de recentste software er eens op pushen indien dit nog niet gebeurd het geval zou zijn, enfin we horen dan wel wat ze voorstellen.