Skip to main content
Vraag

vraagt wachtwoord postvak in

  • 28 oktober 2024
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img

sedert deze namiddag kan ik niet meer inloggen op mijn email.

heb reeds diverse geprobeerd maar helaas….en een nieuw aanmaken wordt niet aangeboden…

begrijp er niks van…..

 

of is er een Proximus probleem…..

8 reacties

Martin
  • 33316 reacties
  • 28 oktober 2024

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 102 reacties
  • 28 oktober 2024

kan evenmin inloggen op webmail….

vind het wel vreemd het probleem e-mailserver heeft uw aanmelding afgewezen…

dit probleem heb ik reeds meermaals gelezen op diverse fora en bleek telkens probleem proximus geweest te zijn

probeer ook in te loggen met een 2de e-mailadres en geraak er evenmin...


Martin
  • 33316 reacties
  • 28 oktober 2024

@MarcoPolo Anders moet je eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (kan tot 22u), zij hebben mss nog door anderen gebeld geweest met het zelfde probleem en weten ze ook of het bij PX zit!

NB: ik lees ook op hun site bv “Als je geen toegang meer hebt tot je e-mails, volstaat het in de meeste gevallen om een nieuw wachtwoord in te stellen.”


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 102 reacties
  • 28 oktober 2024

@Martin 

sorry maar het is huilen met de pet op...ben nu bijna 2 uur bezig,

3 medewerkers aan de lijn gehad,

alle 3 geven ze mij een nieuw paswoord en zeggen om terug te bellen,

lukt langs geen kanten en niemand belt terug.

Opgelost?? niks…

klikken op “overzicht van mijn aanvraag” lukt niet…

is er een andere weg om dit op te lossen?

Kan jij dat eventueel doorsturen?


Martin
  • 33316 reacties
  • 28 oktober 2024

heb je ook zelf geprobeerd om je wachtwoord te veranderen → Wachtwoord van je mailbox | Proximus

En als het dan niet lukt om in te loggen via http://webmail.proximus.be dan zal er morgen best een PX moderator dit verder eens nakijken.


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 102 reacties
  • 28 oktober 2024

Die wachtwoorden die ik kreeg van de 3 medewerkers werden geprobeerd op pc, tablet en smartphone....helaas niets lukt.

Ik vermoed toch iets bij Proximus op de server.

Is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar nooit zo lang.


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 102 reacties
  • 29 oktober 2024

@Martin ,

Deze morgen medewerker aan de lijn gekregen en zij heeft me prachtig begeleidt en blijkbaar nu in orde.

Moet enkel nog thuis tablet en pc controleren. 

Is toch gelukt met een paswoord van de medewerker via inloggen webmail

Hoe het komt dat gisteravond die paswoorden niet lukte is mij een raadsel.

Bedankt voor de hulp..


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 102 reacties
  • 29 oktober 2024

@Martin 

Tablet en pc eveneens in orde.

Enkel bij Myproximus - Pushmeldingen reageert de blauwe knop niet…

enkel bij de 2 meldingen van gisteravond en 1 van deze morgen, alle overige werken wel.

Die 3 laatste meldingen hebben betrekking met het probleem van gisteren.


Reageer