Skip to main content
Vraag

HLN+ lezen lukt niet meer

  • 8 september 2024
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Sinds vandaag werkt HLN+ plots niet meer.

Ik heb dit vorig jaar ook gehad en dan is het via dit forum opgelost geraakt. Zelf had ik geen succes na diverse contacten met proximus en HLN, die de fout op elkaar staken.

This topic has been closed for comments

  • Apprentice
  • 8 september 2024

Ook hier geen toegang op de HLN+ artikelen sinds deze morgen, eens uit en ingelogd in de HLN-app maar zonder resultaat, zowel op laptop als op de GSM HLN-app.
Wacht wel tot morgen.. misschien komt dit daarna vanzelf in orde.


  • Practitioner
  • 8 september 2024

Ik had dit gisteren en deze morgend ook maar nu werkt hier plots alles weer en kan terug de plus artikelen lezen. Misschien nog even geduld hebben en dan lost dit probleem misschien vanzelf op 😀


  • Apprentice
  • 8 september 2024

Bedankt voor de reacties, inderdaad vanavond werkt alles weer zoals voorheen.

Ik had wat meer geduld moeten hebben.


  • Apprentice
  • 8 november 2024

Vandaag weer geen toegang tot HLNplus. Ik krijg altijd het betaalscherm om te abonneren. Dit gebeurt zeer regelmatig. Zeer frustrerend , en nooit enige reactie van HLN


Martin
  • 8 november 2024

FYI:

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 8 november 2024

@MarcenMaria Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • 9 november 2024

Ik heb het zelf gevonden. Blijkbaar heb ik 2 profielen bij HLN. Blijkbaar was het overgeschakeld naar het andere profiel waar ik geen toegang heb tot HLN Premium. Bedankt voor je antwoord. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 14 november 2024

@MarcenMaria Fijn om te horen dat het opgelost is geraakt.Groetjes,Joel