Wij zitten al meer dan een week zonder internet en tv. Wij hebben 6 maand gratis gehad omwille wij verhuisd zijn nu in januari kregen we ons eerste factuur. Na deze factuur te betalen is alles uitgevallen. Bellen naar de klantendienst ens verwijzen ons door. Kregen zeer vage reactie aan de telefoon. Er zou een lasser moeten komen. Ze bellen u terug. Volgende dag niks van telefoon gekregen. Terug gebeld naar de klantendienst… zelfde uitleg ze gaan u zelf contacteren. Zo paar dagen verder kregen wij ineens bericht dat onze technische aanvraag is opgelost… terwijl er niks is opgelost en niemand te zien is. Naar de winkel zelf gestapt hebben ons gezegd dat ze maandag 5/2 gaan bellen om 9 uur. Ze hebben effectief gebeld… dat ze dinsdag 6/2 langs komen tussen 13 uur en 17 uur en ze een uur op voorhand gaan bellen om te weten of er iemand thuis is. Mijn vriend heeft een dag verlof genomen en heeft niemand gezien! Terug naar de winkel geweest en terug dezelfde uitleg ze zullen u bellen om 19 uur. 40 min aan de lijn voor niks want ze weten steeds niet wat er fout is gelopen. WIJ HEBBEN GEEN AFSPRAAK GEVONDEN! Duidelijk want ze sturen ook de bevestiging niet via mail of via sms. Via klantendienst krijg je ook steeds dezelfde opmerking dat ze niet tot die planning geraken van de lassers. Conclusie wij zijn 1 week en 2 dagen verder… NOG STEEDS GEEN GEHOOR EN GEEN OPLOSSING!!!!!!!!! Voor het goed te maken komen ze af met 1 maand gratis 4g… wat ben je daarmee… de factuur zal er eind van de maand liggen en moeten we lekker betalen! Mond aan mond reclame zal zeker zijn werk doen maar zal het zeker niet aanbevelen hoe jullie zo met de klanten omgaan!!! Schandalig!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.