Skip to main content
Vraag

Eurosport 1 NL niet beschikbaar in pickx-app of op pickx.be

• 18 december 2023
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Sinds enkele dagen geeft de stream van Eurosport 1 NL een foutboodschap in de pickx-app of op de site van pickx.be. Zijn er nog andere klanten die dit ondervinden? De Franse versie van Eurosport 1 is wel te bekijken. Is er een reden waarom de stream niet meer beschikbaar is? Vriendelijke groeten.

6 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 18 december 2023
Dirk_089 schreef:

Sinds enkele dagen geeft de stream van Eurosport 1 NL een foutboodschap in de pickx-app of op de site van pickx.be. Zijn er nog andere klanten die dit ondervinden? De Franse versie van Eurosport 1 is wel te bekijken. Is er een reden waarom de stream niet meer beschikbaar is? Vriendelijke groeten.

@Dirk_089 . Heb net getest, maar bij mij geen probleem op mijn Pickx-app. Kan de zender gewoon ontvangen 🤗

• Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 18 december 2023

Antoon, dank voor je reactie. Ik krijg nog steeds de error (zie bijlage). Andere zenders werken zonder probleem, maar Eurosport is een zender waar ik heel dikwijls naar kijk. :)

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 58 reacties
  • 19 december 2023

Zelfde probleem hier. Zelfde foutmelding.

• Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 19 december 2023

Deze avond lijkt het probleem opgelost. Ik kan terug Eurosport 1 bekijken in de app of op de site.😉

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 19 december 2023

@BMF. Heb dit probleem niet. Werkt goed. Net nog getest. Pickx app zit op een iPad 🤔

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 58 reacties
  • 19 december 2023

Zoals Dirk zegt: sinds vandaag is het probleem opgelost.