3 weken geleden heb ik een flex pack van Proximus besteld (R00000034020530532). Met als geschenk een Q-led Tv. Alles ging goed. De afspraak met de technieker is perfect gelopen en de GSM kaartjes zijn netjes geleverd. Alles werkt perfekt. Maar dan ging het mis met het leveren van de TV. Ze gingen de tv maandag tussen 8.00 en 22.00 leveren. Maar maandagmorgen om 7.15 uur kreeg ik een mail dat ze me de TV al enkele keren hadden aangeboden en dat ze hem terug gingen sturen (hoe kan dat, ze moesten die dag nog komen leveren). Dus ik direct gebeld naar proximus klantendienst. Ze hebben dan een case aangemaakt (53520484). Ik moest 10 dagen geduld hebben. En ja na ongeveer 8 dagen kreeg ik het antwoord dat de TV terug naar het magazijn is gestuurd. Dus ik dacht, eens deze in het magazijn komt gaan ze me die opnieuw opsturen. Maar neen, 2 dagen later kreeg ik een mail dat ze de Tv goed hebben ontvangen en dat ze me het betaalde bedrag voor de Tv gingen terugstorten. Maar ik wil mijn geld niet terug, ik zou graag mijn TV hebben. Ik heb al verschillende keren de klantendienst gecontacteerd. Maar telkens zeggen ze me dat ik geduld moet hebben. De case staat nog open. Dat kan wel zijn, maar niemand kan me bevestigen dat er nog een nieuwe TV gaat opgestuurd worden. Straks is die Q-led Tv uitverkocht. Hopelijk kan iemand mij via deze weg bevestigen dat ik uiteindelijk mijn TV ga ontvangen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.