Skip to main content
Beantwoord

iphone 15 pro blue 128gb


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

Beste antwoord door Elise1999

esgsel1 schreef:

Laten we allemaal positief blijven en hopen dat we het ook krijgen van de week… Is niet dat ze ons nog meer kunnen teleurstellen 😂

Dat is alles wat we nu nodig hebben! Hoop. Gelukkig geven we die onderling aan elkaar.

Moet wel zeggen: we hebben met zen allen een speciale band, dat nemen ze ons toch nooit meer af!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

65 reacties

  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 17 oktober 2023
Kelvintjeuh schreef:

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

hier ook nog alltijd aan wachten op de iphone 15 plus 512 gb roze kom er zot van 


  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 17 oktober 2023
Kelvintjeuh schreef:

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

Nog steeds niets mogen ontvangen 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 236 reacties
  • 17 oktober 2023

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023

Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:

‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’

 

MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023
Shamo schreef:

Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:

‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’

 

MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …

 

Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:

Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:

‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’

 

MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …

 

Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in. 


dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 17 oktober 2023
Shamo schreef:
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:

Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:

‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’

 

MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …

 

Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in. 


dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah

in de winkel zelf zijden ze van best is gewoon wachten en niet anuleren als ze inde winkel dan ni hebben heb je gsm niet + betaal je meer zijden ze 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023
sivaaaaa schreef:
Shamo schreef:
esgsel1 schreef:
Shamo schreef:

Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:

‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’

 

MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …

 

Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in. 


dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah

in de winkel zelf zijden ze van best is gewoon wachten en niet anuleren als ze inde winkel dan ni hebben heb je gsm niet + betaal je meer zijden ze 

Meer stock op de site tis dinsdag, promax blauw en zwart in ieder geval


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 17 oktober 2023

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023

Ik hoop voor ons allemaal dat we van de week een mail ontvangen met dat we het gaan krijgen! Ik keek net voor de 15 Pro Natural Titanium in 128 gb maar helaas, hopelijk is het gewoon niet online op de webshop maar hebben ze het wel in voorraad…


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023

7000 preorders zijn er nog openstaand 🙈


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023
Shamo schreef:

7000 preorders zijn er nog openstaand 🙈

Wow, wat een grap. 😭Ik had hoop maar nu niet meer


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 17 oktober 2023
Shamo schreef:

7000 preorders zijn er nog openstaand 🙈

hoe weet je dat? 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023

En er komt een mail met 20 euro korting id Proximus shop , bleeessss


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 17 oktober 2023
esgsel1 schreef:

Ik hoop voor ons allemaal dat we van de week een mail ontvangen met dat we het gaan krijgen! Ik keek net voor de 15 Pro Natural Titanium in 128 gb maar helaas, hopelijk is het gewoon niet online op de webshop maar hebben ze het wel in voorraad…

Ik de blauwe in 128gb en zie hem er ook niet bij, wel in 258gb. Hoop net hetzelfde als jou. Dat ze wel leveringen binnen hebben, maar niet online zetten doordat het eerst naar de pre orders gaat


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023

Wie weet betekent dit dat ik mijn iPhone nu kan verwachten… 🥺 Wil ook niet te vroeg juichen maar ja! & Ik ga ervanuit dat ze zien welke iPhone’s er in voorraad zijn want op de webshop was mijn bestelde toestel niet te zien. 


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 17 oktober 2023
sivaaaaa schreef:

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 

Nog niet gebeld naar de klantendienst?


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023

@sivaaaaa 

Stuur hun eens anders, zou raar zijn als je het niet ontvangt (terwijl je pre-order) bent maar wel ff anderen kunnen bestellen 🤣


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 17 oktober 2023
Kelvintjeuh schreef:
sivaaaaa schreef:

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 

Nog niet gebeld naar de klantendienst?

neen heb juist ng eens berichtj gestuurd


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 17 oktober 2023
sivaaaaa schreef:
Kelvintjeuh schreef:
sivaaaaa schreef:

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 

Nog niet gebeld naar de klantendienst?

neen heb juist ng eens berichtj gestuurd

Haaaai Priscilla!


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 17 oktober 2023
esgsel1 schreef:

Wie weet betekent dit dat ik mijn iPhone nu kan verwachten… 🥺 Wil ook niet te vroeg juichen maar ja! & Ik ga ervanuit dat ze zien welke iPhone’s er in voorraad zijn want op de webshop was mijn bestelde toestel niet te zien. 

Ben aan de lijn met de klantendienst. Heb gezegd een maat liet weten en wat je hier had gezegd. Ben eens benieuwd, ze is het aan het navragen, nu muziek aan de lijn 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023

@Kelvintjeuh 

Succes!! Al antwoord gehad of nog aan het wachten? 


  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 17 oktober 2023

Dit is wat ik als antwoord kreeg!

 


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 17 oktober 2023
Jessica.h schreef:

Dit is wat ik als antwoord kreeg!

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 17 oktober 2023

@Jessica.h 

Nu vraag ik me af wie juiste informatie geeft 😂 Had je dezelfde besteld?


Reageer