Skip to main content
Vraag

beheer toestellen wifi lukt niet meer


  • Apprentice
  • 4 reacties

Sinds ik een internetbox heb kan ik bij beheer van toestellen de wifi niet meer apart uitschakelen per toestel afzonderlijk want er is geen wifi icoontje meer zichtbaar.

 

Hoe kan dit opgelost worden?

 

4 reacties

Martin
  • 33340 reacties
  • 6 oktober 2023

Ter info: Ik denk niet dat dit al kan voor de bbox4 maar als de PX medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze meer informatie geven of het nu al kan of in de toekomst voorzien is voor de internet box.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 6 oktober 2023

@DDU Dat is momenteel inderdaad niet mogelijk op de internetbox. Ik kan je ook geen concrete datum geven wanneer dit er wel zou komen. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 december 2024

Ondertussen blijkt dit terug (zoals met de vroegere modems) beschikbaar te zijn. Enkel … het werkt niet correct! Gisteren de Wifi van één laptop “in pauze gezet” via de app en nu geraakt die er niet meer terug op! Het device staat nu opeens grijs en onbereikbaar in de app onder “beheer je toestellen”… HELP iemand? Alles meerdere keren herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. Wat nu? Is toch al te gek? Je moet dat gepauzeerd device toch terug op wifi kunnen krijgen?


Martin
  • 33340 reacties
  • 30 december 2024

aangezien je bericht hier en nog op een andere post staat (namelijk → Beheer WiFi toestellen in je netwerk | Proximus Forum) heb ik op je andere post geantwoord want anders gaat het onoverzichtelijk worden als er op verschillen posten antwoorden/voorstellen/oplossingen komen!