Skip to main content
Vraag

Moeilijkheden nummeroverdracht telenet

• 10 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb vorige week online een bestelling geplaats voor een nieuw mobiel abo met overname van mijn huidig Telenet-nummer.

Bij ontvangst van de sim-kaart stond in de bijhorende brief dat mijn nr. op 4 augustus zou worden overgenomen. 

We zijn ondertussen een week verder en mijn nummer is nog steeds niet overgedragen, nochtans zou volgens het BIPT dit hoogstens 1 werkdag duren.

Ik heb via chat de proximus-klantendienst al gesproken, maar daar wijst men richting Telenet. Via whatsapp heb ik Telenet gesproken en zegt men nog geen verzoek tot overdracht te hebben gekregen & dat mijn nummer niet geblokkeerd staat. Dus de 2 bedrijven wijzen naar elkaar maar niemand heeft een oplossing.

Gelukkig begint mijn compesatie van €3/d al netjes op te lopen. 

(ref. https://www.bipt.be/consumenten/faq/hoe-lang-duurt-het-om-van-gsm-operator-te-veranderen)

Heeft er iemand een idee hoe ik bij Proximus de juiste medewerker te pakken kan krijgen om dit opgelost te krijgen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33945 reacties
  • 10 augustus 2023

@Arne_04 
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het betrokken telenet nummer enz..
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2023

@Martin Bedankt voor je antwoord. Mijn  proximus klantnummer & telefoonnummer staan reeds in mijn profiel.