Skip to main content
Vraag

MyProximus geen toegang tot facturen en pack


  • Apprentice
  • 4 reacties

Beste ,

Sinds enkele dagen heb ik geen toegang meer tot mijn facturen via MyProximus en is mijn pack ook verdwenen . 
 

Zouden jullie dit kunnen nakijken?

Alvast bedankt .

 

mvg,

Rik

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 juli 2023

Heb dit sinds vandaag ook. Heb al vanalles geprobeerd maar niets lukt.

kunnen jullie mij ook helpen


Martin
  • 33929 reacties
  • 8 juli 2023

@Pro⌘imus-Forummedewerkers, 

@Rivka heeft hiervoor een nieuw topic opgestart hier →  geen toegang tot facturen en producten via MyProximus app | Proximus Forum 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2550 reacties
  • 10 juli 2023

Dag @RVW89 best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi