Skip to main content
Beantwoord

Interbox werkt nietg


  • Apprentice
  • 5 reacties

Na de nieuwe box geïnstalleerd te hebben blijkt dat het WiFi signaal , alhoewel de LED brandt op de box , niet gedetecteerd wordt door geen enkele van onze smartphones, tablets, etc…

 

Bij bestelling werd vermeld dat de logingegevens dezelfde zouden zijn als bij de eerdere BBox3. Niet dus.

 

Ik stuur alles terug vandaag. De oude BBox3 werkt terug geïnstalleerd zonder problemen.

 

Iemand ook zoiets meegemaakt ?

 

Ronald

Beste antwoord door Martin

de wificodes voor je bbox4 kun je opvragen via myproximus-app of http://myproximus.be

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • 33949 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2023

de wificodes voor je bbox4 kun je opvragen via myproximus-app of http://myproximus.be