Skip to main content
Vraag

Haperend beeld tv Android Box

  • 19 december 2022
  • 7 reacties
  • 480 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Hallo, 

Enkele dagen geleden, op vrijdag 16/12, werd Proximus tv en internet bij ons geïnstalleerd. Dit d.m.v. een Android tv box. 

Sindsdien hebben we steeds een haperend beeld op onze tv. Dit is hetzelfde bij onze opnames. Iedere 4 à 5 seconden zien we een hapering / verspringen van het beeld. Dit is heel vervelend. 

De modem is niet rechtstreeks verbonden met de box. We hebben zowel de modem als de box al meerdere keren gereset maar dit helpt helemaal niet. 

Iemand die dit probleem herkent en weet hoe we dit kunnen oplossen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33928 reacties
  • 19 december 2022

Probeer mss al eens als test om alleen de decoder contact te laten maken met de bbox en anders geen apparaten laten contact maken met de bbox niet over wifi en ook niet over utp netwerkkabel.

Morgen komen de PX forummedewerkers (moderatoren hier terug langs)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 20 december 2022
Martin schreef:

Probeer mss al eens als test om alleen de decoder contact te laten maken met de bbox en anders geen apparaten laten contact maken met de bbox niet over wifi en ook niet over utp netwerkkabel.

Morgen komen de PX forummedewerkers (moderatoren hier terug langs)

 

Hallo, 

Dit hebben we gisteren nog geprobeerd maar ook dit werkt niet. Nog steeds haperende beelden.

Wij wachten de reactie van de forummedewerkers af. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 22 december 2022

@DBDP Ik heb je lijn nagekeken en zie geen duidelijke oorzaak van hieruit. Heb je de mogelijkheid om te testen via een rechtstreekse LAN-kabel ipv met een draadloze verbinding tussen je modem en TV-Box ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 22 december 2022

Alvast bedankt. De afstand tussen beide is te groot om dit uit te testen. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 23 december 2022

@DBDP ik zal een techieker ter plaatse sturen om dit dan bij u ter plaatse te komen nakijken. Ik heb een afspraak geboekt op 27/12 tussen 8 en 12. Als dit niet past voor u kan je dit wijzigen via My Proximus, via chat, of ons bellen op 080022800. U kan in tussentijd misschien letten op de lichtjes van uw draadloze verbinding. Dit kan de technieker helpen bij het vinden van de oorzaak. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4413 reacties
  • 23 december 2022

Op welke wijze is de Bbox/internetbox verbonden met de decoder/TVbox? Proximus booster of andere apparatuur?

 


Martin
  • 33928 reacties
  • 23 december 2022

zelfs rechtstreeks met kabel verbonden met de bbox doet het probleem zich voor

M_016 schreef:

Op welke wijze is de Bbox/internetbox verbonden met de decoder/TVbox? Proximus booster of andere apparatuur?