Skip to main content
Beantwoord

pickx app problemen met opnames na de update van 29/11

  • 6 december 2022
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Sedert de meest recente update van de pickx app op zowel mijn android telefoon als tablet zie ik mijn eerdere opnames niet meer. Via een ongesupporteerde weg heb ik dan een oude versie geïnstalleerd.

Wanneer wordt dit opgelost?!!

Ik heb al eerdere topics gezien over hetzelfde probleem.

Beste antwoord door NicolasBE

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben een relatief nieuwe klant, dus ik heb altijd de versie van 29/11 gehad. 

 

b.v. “Afspeelbaar” Home and Away. Als ik er op duw zie ik het volgende: Als ik duw en switch tussen “afspeelbaar”, “opgenomen” en “gepland”, dan krijg ik telkens een andere resultaten set te zien van geplande opnames (soms eens één minder of meer, maar altijd een ander resultaat, zelf op hetzelfde tab). Afspelen is totaal onmogelijk. Via de Pickx website klopt het dan weer wel.

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

  • Rising star
  • 14 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2022

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben een relatief nieuwe klant, dus ik heb altijd de versie van 29/11 gehad. 

 

b.v. “Afspeelbaar” Home and Away. Als ik er op duw zie ik het volgende: Als ik duw en switch tussen “afspeelbaar”, “opgenomen” en “gepland”, dan krijg ik telkens een andere resultaten set te zien van geplande opnames (soms eens één minder of meer, maar altijd een ander resultaat, zelf op hetzelfde tab). Afspelen is totaal onmogelijk. Via de Pickx website klopt het dan weer wel.

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 maart 2023

Hier idd ook zo!

Waarom wordt dit niet opgelost???


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2084 reacties
  • 4 april 2023

@MB. Zie je dit via de app of de decoder?


Reageer