Skip to main content
Vraag

Klantnr. 610xxxxx61

  • 27 november 2022
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

beste,

 

 

ondanks dat ik alles heb opgezegd blijf ik nog kleine betalingsaanvragen krijgen vanuit proximus.

er zijn geen facturen te vinden in het overzicht. ik heb al een hoop ellende gehad om mijn vaste lijn

en nu volgt dit. kan mij iemand hiermee helpen?

 

mvg

 

marc lenaerts

fema.techniek@hotmail.com

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 27 november 2022

Omdat de PX forummedewerkers je morgen zouden kunnen verder helpen best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.

NB: wat je op het openbaar forum zet hier aan privé gegevens,  kan door iedereen gelezen worden!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 november 2022

update forum gebeurd


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 28 november 2022

@femabouw  Dag Marc. Er is voor een klein onderdeel ( bizz online) een order van eind juli, blijven steken. Ik heb alvast een ticket gemaakt om dit order verder af te werken. Ik hou je op de hoogte en zal alvast deze aanrekeningen crediteren.  Groetjes Luc


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 30 november 2022

@femabouw  Dag, alles is opgezegd en gecrediteerd. Groetjes Luc