Skip to main content
Vraag

synchronisatie en problemen booster

  • 16 november 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Enkele weken geleden een technieker gehad wegens problemen met internet. De bbox werd vernieuwd, de 2.4  en 5 ghz werden opnieuw gescheiden. Ik kreeg plots telkens "oeps er ging iets mis". Bleek de booster, die volgens de app op de goede plaats stond, telkens het signaal van de bridge over te nemen. Booster uitgeschakeld en probleem opgelost maar nu werkt mijn buitencamera niet meer goed.... Kan de 5 ghz op de booster uitgeschakeld worden? Ook zijn beeld en geluid sedertdien out of sync enkel op de android decoder, is aangesloten via bridge

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 16 november 2022

Werd de booster opnieuw gesynchroniseerd nadat “ One SSID” = één en de zelfde SSID naam voor 2.4 & 5.0 wifi band) op de bbox uitgezet werd.


Forum|alt.badge.img

Volgens de technieker ging de booster de 5ghz niet meer ontvangen . Heb de booster met  wps gesynchroniseerd alles moest immers opnieuw ingesteld worden.