Skip to main content
Vraag

Iphone 14 pro max pre-order

  • 16 september 2022
  • 8 reacties
  • 343 Bekeken

beste

Ik heb een iphone 14 pro max kunnen bestellen, nu is mijn vraag wanneer deze geleverd wordt. Ik verwachte hem vandaag 16 september te hebben ontvangen. nu is dit niet zo het geval, Wanneer kan ik deze verwachten?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1735 reacties
  • 16 september 2022

@patjedas  dag dit kun je volgen in je My proximus


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 september 2022

dacht dat ik de enigste was, dit blijkt een groot probleem te zijn bij Proximusen ze moeten hier snel iets aan doen!


  • Rising star
  • 20 reacties
  • 19 september 2022

Ik zit met hetzelfde probleem,

13september de iPhone 14pro Max besteld , zou hem de 16de ontvangen maar kan nog steeds niet zien wanneer hij juist wordt bezorgt!

weet iemand al iets meer?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 20 september 2022

@Najima

je kan je bestelling volgen in je MyProximus.

Indien dat niet lukt: Kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen? een Order Ref? dan kunnen we dit nakijken.

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )


  • Rising star
  • 20 reacties
  • 20 september 2022

Hallo,

ik probeer mijn bestelling te volgen via myproximus maar er staat geen producten gevonden


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 22 september 2022

@Najima 

je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt

Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling

De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.

groeten

Tina


  • Rising star
  • 20 reacties
  • 22 september 2022
tina.b schreef:

@Najima

je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt

Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling

De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.

groeten

Tina

maar mijn bestelling is al betaald?

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 22 september 2022

ah dan heeft dit bericht alles gekruist… ik geef het door