Skip to main content
Vraag

BBox 4

  • 19 augustus 2022
  • 6 reacties
  • 1376 Bekeken

Goedenavond,

 

Mijn Bbox 3 modem loopt op zen laatste benen, valt regelmatig uit, maar ook weer aan.

Zeer vervelend als je midden in een call zit.

Krijg nu net reclame binnen dat we in aanmerking komen voor fiber over x maand.

Daarom mijn vraag om een modemwissel te doen naar de nieuwe bbox4 zodat we al klaar staan tegen dat de fiberkabel uit de muur kom.

 

Mvg

Wim

6 reacties

Martin
  • 33120 reacties
  • 19 augustus 2022

Ter info: Tot nader order wordt de bbox4 alleen bij nieuwe klanten geplaatst en nog niet voor een omruiling van een oude bbox3. 

NB: Maandag pas komen de Prox forummedewerkers (moderators) hier terug langs op het forum.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2022

las het hier ook, maar vond het alleen zonde om nu te wisselen en over x - maanden weer te moetem wisselen


Martin
  • 33120 reacties
  • 19 augustus 2022

De reden is dat voor het ogenblik de bbox4 nog niet als DIY werkt en bij een nieuwe klant waar de technieker aan te pas komt, dan eerst de nodige instellingen doet.


tom.vh
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 19 augustus 2022

Voor fiber is geen bbox 4 noodzakelijk, ik heb fiber met bbox3v+


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 22 augustus 2022

@exdommel Zoals @Martin  reeds meld, word de nieuwe internetbox (Bbox4) alleen nog maar bij nieuwe klanten geïnstalleerd. Dus kunnen we voor je de omruiling nog niet in orde brengen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 augustus 2022

ok bedankt voor de info, dat ze hier dan maar rap staan om de fiber aan te sluiten