Skip to main content
Vraag

aan uit knop v4

Aan uit knop op afstandsbediening v4 werkt niet . Moet telkens aan de box gebeuren . 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1293 reacties
  • 19 juli 2022

Oei, ik dacht dat uw v4 twee jaar geleden al werd omgewisseld. Wachten op de proximusmedewerkers, maar ze hebben het ook warm hè. 

Martin
  • 33939 reacties
  • 19 juli 2022

er zijn er inderdaad die nog altijd de v4 gebruiken, mss een aangekochte v4 decoder.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 juli 2022

De decoder is al een tijd  omgewisseld geweest maar hebben nog steeds de oude afstandsbediening ...

Mutlie
  • 2134 reacties
  • 19 juli 2022

Omgewisseld naar ander model en geen bijhorende afstandsbediening mee gekregen? Of had je terug een V4 ontvangen dan? Ik zeg niet dat een afstandsbediening van een V4 niet werkt op een nieuwere decoder model, maar iedere decoder heeft wel een ander model afstandbediening.
Kijk maar:

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 juli 2022

de oude afstandsbediening werkt op de nieuwe decoder , enkel de aan/uit gaat nu niet meer 

Mutlie
  • 2134 reacties
  • 19 juli 2022

Dat weten we (post 1).
Maar heb je dan geen nieuwe afstandsbediening gekregen met de vervangende decoder? En welk  type is dat dan?

Als er geen bij was geleverd - of wel, en die bijhorende afstandsbediening werkt niet - moeten de PX medewerkers toch weten welke juiste afstandsbediening ze mogen opsturen? Bij een defect (bijv. een knop die niet reageert) worden de afstandsbediening normaal vervangen.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 19 juli 2022

@bergske jr Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 juli 2022

Ok super ! Bedankt voor de snelle reacties!

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 19 juli 2022

@bergske jr Graag gedaan!

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 juli 2022
DaisyS schreef:

@bergske jr Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

Beste

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een V5 afstandsbediening, en de knop om de box aan te leggen, die normaal blauw oplicht, werkt niet meer. Heb al andere batterijen geprobeerd. Is defect. Moet steeds via de box aan en afzetten.  Heb ik ook recht op een nieuwe afstandsbediening?

Mvg

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 5 augustus 2022

@WesV Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je een nieuwe op.