Skip to main content
Beantwoord

E-Press gedactiveerd


E-press werkt niet meer sedert begin 2022. Eerst dacht dat het slechts voor een jaar was dat we toegang hadden. Nu blikt het een zeer voorkomend probleem te zijn. 

Ik zowel bij Proximus als HLN zeer bekwame en vriendelijke operatoren aan de lijn gehad maar het probleem is nog niet opgelost. DE laatste poging hield in dat ik 24 uur diende uitgelogd te blijven op myproximus en dan zou alles in orde zijn. Helaas.

 

Ik heb een GID code ontvangen maar daar de helpdesk medewerkster aangaf dat het probleem bij proximus zat, ik was geen beheerder van mijn account????,heb ik gewacht om HLN te contacteren. 

 

Het bellen naar de helpdesk en het wachten begint me te … .

 

Beste antwoord door Martin

FYI: hier komt pas maandag iemand van Proximus zelf terug langs.

ik weet niet of dit je enigszins kan verder helpen → GIDcode HLN | Proximus Forum

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 33472 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2022

FYI: hier komt pas maandag iemand van Proximus zelf terug langs.

ik weet niet of dit je enigszins kan verder helpen → GIDcode HLN | Proximus Forum


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 april 2022

We zijn al x maandagen verder en tig telefoontjes verder met Proximus en HLN. Nog steeds zonder resultaat. Gelukkig is er Martin doe ons moed heeft. 😉
 

Aan allen een zalig Pasen 


Martin
  • 33472 reacties
  • 16 april 2022

Ja ik doe mijn best maar oplossen kan ik spijtig genoeg niet.

Ook een zalig Pasen.