Skip to main content
Vraag

overschakelen naar abonnement werkgever

  • 25 februari 2022
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement van mijn vorige werkgever laten omzetten naar pay and go met behoud van nummer. Vandaag heeft mijn nieuwe werkgever meegedeeld dat deze pay and go werd overgeschakeld naar een abonnement van hen, met behoud van nummer en simkaart, maar ik zit nog steeds op pay and go (want als ik probeer te bellen krijg ik de boodschap dat ik moet herladen). Wanneer zou deze omschakeling in orde komen? Alvast bedankt.

2 reacties

Martin
  • 33473 reacties
  • 25 februari 2022

Voor een reactie van een proximus forummedewerker zal het  wachten zijn tot maandag als ze hier terug langskomen, tijdens het weekend kun je wel bellen naar de helpdesk 080022800 .

misschien is nog alles niet volledig doorgestroomd, anders toch eens je toestel volledig uitzetten en terug laten opstarten 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 28 februari 2022

@karelds  Indien dit het nummer betreft dat ik terugvind in jouw profiel eindigend op 805: dit nummer werd zaterdag 26/02 omgeschakeld van Pay&Go naar een bedrijfsabonnement. Groetjes, Antonella