Skip to main content
Beantwoord

Sedert vanmorgen 9H geen internet of TV meer : Status ?

  • 21 februari 2022
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo,

Sedert deze ochtend hebben we geen internet of TV-meer (Nijlen); bbox DSL lampje flikkert…  Bij het proberen te contacteren van de support, kom je op een bandje dat melding maakt van ‘een incident op het netwerk’. Sedertdien nog steeds geen update ? Zo wordt thuiswerk wel heel erg moeilijk...

Beste antwoord door Peter 14303

hi Yorick, sedert een klein uurtje ben ik gelukkig terug geconnecteerd :-) ! Dank je wel, Peter

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • 275 reacties
  • 21 februari 2022

Stormschade zit overal … ?

 


Martin
  • 33935 reacties
  • 21 februari 2022

Ter info: Als je dit bandje hoort wil dit zeggen dat Prox op de hoogte is en het probeert zo vlug mogelijk op te lossen. Wanneer zij het klaar gekregen hebben zal je best zien van zodra je DSL controlelampje terug continu oplicht op je bbox.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 471 reacties
  • 21 februari 2022

@Peter 14303 We meten ondertussen een verbinding met uw modem. Ondervind u nog steeds last?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2022

hi Yorick, sedert een klein uurtje ben ik gelukkig terug geconnecteerd :-) ! Dank je wel, Peter