Skip to main content
Vraag

skynet


  • Apprentice
  • 7 reacties

microsoft outlook meldt nogmaals “ we zijn niet gemachtigd om emails op te halen voor j--   @skynet.be     ;  waarom krijgt microsoft die toelating niet ??

10 reacties

Martin
  • 33120 reacties
  • 2 februari 2022

Inderdaad vind ik ook heel raar dat Proximus niet de toelating zou geven aan Microsoft en aan google wel?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 februari 2022

kan er iemand mij raad geven?


Martin
  • 33120 reacties
  • 2 februari 2022

is dit Microsoft zelf die je gecontacteerd hebt en dit antwoord van hen gekregen hebt of bedoel je dat je die melding krijgt in de applicatie “microsoft outlook” zelf. 

In dit laatste geval zou het kunnen te wijten zijn aan verschillende problemen die opduiken met Proximus/skynet mail en vul je best het webformulier in waarvan je meer uitleg vindt hier 

UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! 

in te vullen webformulier : Web formulier | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 februari 2022

ik krijg de melding in de applicatie microsoft outlook, ik zal het formulier invullen, bedankt


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 118 reacties
  • 2 februari 2022

Zijn de problemen van webmail opgelost, ik krijg nog altijd niks binnen; Ben ik nog alleen met deze problemen???


Martin
  • 33120 reacties
  • 2 februari 2022

je zult zeker niet alleen zijn want er waren gisteren terug problemen opgetreden zie update 

UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

 Web formulier | Proximus


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 februari 2022

Kan al minstens 1 week geen e-mails versturen via Microsoft Office Outlook !

Krijg STEEDS pop up om verbinding te maken met SMTP server  : verbinding maken lukt nooit.

Al 5 X gebeld naar Proximus: een IT’er zou terugbellen : nog niets van gehoord.

 

 


Martin
  • 33120 reacties
  • 2 februari 2022

ook al het  Web formulier ingevuld en anders kunnen de Proximus forummedewerkers het morgen naar de juist dienst doorsturen ook.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 3 februari 2022

@Pinanti  Zou u eens kunnen nakijken of het via de webmail wel werkt? U vindt de site terug op deze Link.


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 118 reacties
  • 3 februari 2022
Michael V schreef:

@Pinanti  Zou u eens kunnen nakijken of het via de webmail wel werkt? U vindt de site terug op deze Link.

@Michael V ; Beste, kan U mij nu zeggen of ik de enige ben met problemen met webmail; Heb juist een bericht gekregen dat ik mij terug moet registreren omdat bijna alle problemen opgelost zouden zijn.

Heb me al 5 maal gerigistreerd doch webmail, outlook werkt niet voor inmail. Waarom dan zeggen dat alles opgelost is.


Reageer