Skip to main content
Beantwoord

Probleem na laswerk Proximus

  • 11 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Beste medewerkers, na infrastructuurwerken in mijn straat komt nu het verkeerde telefoonnummer bij mij binnen en zit ik zonder (bruikbare) telefoon, internet en TV. Wie kan ik best contacteren om dit recht te laten zetten ? Gisteren reeds geprobeerd via het gewone kanaal 080022800 maar de medewerkster wist er helaas geen raad mee… Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eddy

 

Beste antwoord door GeertC

@praet_eddy 

ik stel voor dat we zo snel mogelijk een techn. naar je toesturen voor nazicht in de verdeelkast.

Kan er morgen iemand langskomen bij jou?

 

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33470 reacties
  • 11 augustus 2021

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de Proximus forummedewerkers hier seffens direct mee aan de slag kunnen om je verder te helpen, als ze hier de draad opnemen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 augustus 2021

@Martin : profiel gegevens zijn aangevuld. Bedankt voor Uw reaktie ! :-)

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • Antwoord
  • 11 augustus 2021

@praet_eddy 

ik stel voor dat we zo snel mogelijk een techn. naar je toesturen voor nazicht in de verdeelkast.

Kan er morgen iemand langskomen bij jou?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 augustus 2021

@GeertC : ja hoor, geen probleem ! Alvast bedankt ! :-)