Skip to main content
Beantwoord

pickx app werkt niet, niet op pc niet op ipad


na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.

Beste antwoord door DaisyS

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • 33937 reacties
  • 5 mei 2021

FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2021

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 mei 2021

gegevens toegevoegd


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 7 mei 2021
Rinovs schreef:

gegevens toegevoegd

hi, dit zou nu voor je moeten werken


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 mei 2021

zal het straks even bekijken, bedankt alvast


Valentino46

Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht


Valentino46

Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 30 juli 2021

@Valentino46 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.


Martin
  • 33937 reacties
  • 30 juli 2021

PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.


Valentino46

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 5 augustus 2021
Valentino46 schreef:

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

hi, kan je dit nu nog even proberen?  dit zou voor je moeten werken