ik ben klant bij jullie klant nummer is 603910*** 2 weken geleden is er een verkoopster van orange bij me geweest en had me een pakket aangeboden wat goedkoper was dan bij jullie. maar na onderzoek waren er een aantal zaken die niet klopte en ik heb dan in de voormiddag telefonisch contact opgenomen met orange om het voorstel stop te zetten. die mevrouw zei me om proximus te contacteren om de gsm nummers te behouden wat ik ook heb gedaan. tijdens het gesprek met iemand van proximus was mijn lijn verbroken en kreeg ik een melding dat orange de nummers had overgenomen. nochtans was de afspraak dat deze zouden geactiveerd worden als de technieker de modem kwam plaatsen en dat was op 26 maart. nu ik heb terug contact opgenomen met proximus om te vragen deze nummers alsnog te behouden zonder het kaartje te moeten inruilen,. volgens jullie zou dat kunnen binnen de 48h. maar tot op heden is er nog steeds geen signaal en wij zitten gewoon zonder telefoon wat uiteraard heel belangrijk is voor mijn werk. kan iemand van jullie mij hierover enige toelichting geven hoe de zaak er voor staat alvast bedankt toelichting ik kan jullie NIET bellen.indien dit niet snel kan opgelost worden zal ik me verplicht voelen alsnog op hun voorstel in te gaan uiteraard ten spijt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.