Skip to main content
Vraag

probleem met mijn order Oneplus 8t

  • 21 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Vorige week online de Oneplus 8 T in pre-order besteld maar alles liep fout ondanks dat in my Proximus bij mijn abonnement optie bestel een telefoon staat. Ik heb een unlimited premium 5g en na mislukken order telefonisch ingebeld. Vrienden medewerker kon wel order in In winkelmandje plaatsen en Doorlinken zodat ik alleen maar moest bevestigen. Dit is dus mislukt en daarna weer teruggebeld en uren aan de lijn gehangen. Inmiddels hadden ze ongevraagd nieuw abonnement aangemaakt zonder toestel wat inmiddels stopgezet is en nu is er een dossier aangemaakt zonder dat ik zicht heb op een gunstige afloop.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 oktober 2020

@BRUCE2016  Gisteren werd hiervoor dossier 46537635 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en je dan verder op de hoogte houden. Het is wel zo dat het abonnement Unlimited Premium niet compatibel is met Joint Offer Mobile. Groetjes, Antonella