Skip to main content
Beantwoord

Kan geen mail met kopie identiteitskaart naar docs@proximus.com sturen.

  • 30 maart 2020
  • 1 reactie
  • 2006 Bekeken

Had één dag geleden een bestelling geplaatst voor een abonnement, had toen een bevestigingsmail ontvangen met de instructie dat ik een leesbaar kopie van mijn identiteitskaart moest doorsturen naar docs@proximus.com, als ik deze mail verstuur krijg ik:

 

“Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

docs@proximus.com (docs@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder. “

Kan iemand mij verderhelpen?

 

Bedankt.

 

Beste antwoord door HeidiE

Dag @pouya77 als je het mailadres doc@proximus.com (dus zonder de S) gebruiktzou het wel moeten lukken. Grt, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2551 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2020

Dag @pouya77 als je het mailadres doc@proximus.com (dus zonder de S) gebruiktzou het wel moeten lukken. Grt, Heidi