Skip to main content
Vraag

Pickx app blijft een zorgenkind, nu ook op de factuur.

  • 5 maart 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties

Het topic waarin mijn probleem met Pickx opgelost werd is gesloten:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/tv-replay-gratis-maar-moet-mij-abonneren-48650

dus het nieuwe probleem moet noodgedwongen zijn eigen topic krijgen. Beter hier aankaarten want hier werd het probleem tenminste opgelost!!!

Probleem:
Pickx is gratis bij Bizz All-in + TV maar toch wordt het aangerekend. 4-maal zelfs: tweemaal voor een deel van februari en tweemaal voor maart. Nu is het normaal dat februari en maart tegelijk verrekend worden. Echter zowel apart als in het abonnement is niet normaal. Je raadt het al binnen het abonnement “gratis” maar de nutteloze EXTRA aanrekening is natuurlijk betalen.

Echt, kan het niet eens gelijk goed gaan?

This topic has been closed for comments

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 maart 2020

@LiBen  Ik heb dossier 44792024 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken, corrigeren en jou hiervan verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella