Skip to main content
Vraag

Premium Club-geschenk


Op 9 augustus 2019 heb ik de laatste Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket. 2 januari 2020 wilde ik deze online gebruiken maar kreeg de foutmelding “Deze code is vervallen op 20/11/2019”. Nochtans was de code BP2D305278712723 geldig tot 05/02/2020 volgens de voucher die ik ontvangen heb via email. Zou er hier iets aan gedaan kunnen worden? Want het is jammer dat dit geschenk nu onbruikbaar is. 

This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33471 reacties
  • 7 januari 2020

Ter info: als er vanavond hierop niet meer gereageerd wordt, komen morgen de proximus medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen.


Forum|alt.badge.img+3

Als ik deze uitleg bekijk moet je de voucher code inlossen binnen de 3 maanden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/premium-club-punten/een-vraag-over-uw-premium-club-of-bizz-club-geschenk.html (punt hoe lang blijft een waardebon of code geldig).


Martin
  • 33471 reacties
  • 7 januari 2020

normaal moet je deze inderdaad op tijd bv afdrukken want als de waardebon langer geldig kun je dit niet maar raadplegen, , maar er zit niks anders op dan van nu te wachten tot iemand van Proximus hierbij kan verder helpen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 13 januari 2020

@lisa.dls 

Beste,

ik laat het navragen bij de dienst Premium punten.  Zij zullen je hierover terug contacteren.

mvg,

Tina