Als het toestel onder de garantievoorwaarden valt, zullen we het gratis herstellen of vervangen. Uw kasticket of aankoopfactuur geldt als garantiebewijs. Als het toestel niet meer onder de garantie valt, zijn er verschillende scenario’s mogelijk:
U wilt het defecte toestel toch laten herstellen. U ontvangt dan een e-mail om de herstelling online te betalen.
U wilt het defecte toestel niet laten herstellen en u wilt het terug afhalen in het verkooppunt. Opgelet, u dient dan wel de onderzoek- en servicekosten te betalen. Dit is minimum € 40.
U wilt het defecte toestel niet laten herstellen en u wilt het ook niet terug afhalen in het verkooppunt. U hoeft dan niets te betalen, maar u doet afstand van het toestel. Het toestel wordt dan eigendom van het repair center.
U ontvangt een sms’je of e-mail zodra uw toestel opnieuw beschikbaar is in het verkooppunt.
Als u een vervangtoestel hebt ontvangen, herhaal dan stap 2, 3 en 4 alvorens het terug te brengen.
Ga naar het verkooppunt om uw gsm of tablet op te halen. Breng zeker uw identiteitsbewijs mee.
@Bert Herssens Heb je deze aangekocht via een Proximus shop of online? Was dit een iPhone in combinatie met een abonnement? Bedankt voor de info. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.