Skip to main content
Beantwoord

problemen bij logistiek centrum

  • 7 november 2019
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Bij het logistiek centrum van Proximus duurt het klaarmaken van een zending (nieuwe decoder) wel héél lang… Status om 00:56 : Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender

Ondertussen zijn we 18 uren later ( 18:56)  en is het pakje nog steeds niet bij Bpost aangekomen.

Vandaag al paar keer contact opgenomen met  klantendienst maar blijkbaar kunnen zij niets ondernemen en moeten we afwachten…..  Hoelang, dat weet niemand :(

Spijtig genoeg enkel verzending via logistiek centrum en geen andere mogelijkheid om een defecte decoder te vervangen. 

Iemand enig idee hoe we logistiek centrum kunnen wakker schudden ? :/

Beste antwoord door oneman

oneman schreef:

We hebben de zending ondertussen ontvangen.

Bedankt voor de reacties !

Spijtig genoeg hadden ze ons een defecte ‘nieuwe’ V5 compact decoder opgestuurd.

Vandaag is er dan eindelijk een heel vriendelijke technicus gekomen. Probleem is opgelost door een decoder V6 te plaatsen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 8 november 2019

Beste,

Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres ordernummer enz.)aanvullen.

Dan kan ik het eens nakijken voor u.

Groetjes,Joel


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 12 november 2019

Dag @oneman heb je deze zending intussen ontvangen? Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 12 november 2019

We hebben de zending ondertussen ontvangen.

Bedankt voor de reacties !


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 13 november 2019
oneman schreef:

We hebben de zending ondertussen ontvangen.

Bedankt voor de reacties !

Spijtig genoeg hadden ze ons een defecte ‘nieuwe’ V5 compact decoder opgestuurd.

Vandaag is er dan eindelijk een heel vriendelijke technicus gekomen. Probleem is opgelost door een decoder V6 te plaatsen.


Reageer